Zaprojektowana z myślą o zapewnianiu kontroli nawet w trudnych warunkach drogowych. Proponuje ona najkorzystniejsze w swej klasie cechy w zakresie hamowania i pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA
szerokie szczeliny w barku bieżnika upraszczają przekierowywanie wody, a zoptymalizowane rozmieszczenie wypustek w jego środkowej części gwarantuje odprowadzanie wody w środkowym punkcie styku. Połączenia między klockami barku zwiększają odporność na odkształcenia, równoważąc nacisk na bark w trakcie hamowania.
ulepszonA OSNOWA
unikatowe wzmocnienie ze stali i nieelastycznego poliestru zapewnia rewelacyjne prowadzenie i zmniejsza opory toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2.
NOWA technika TWORZENIA MIESZANKI
Nowa technologia usprawnia rozprowadzanie krzemionki w wysokokrzemionkowej mieszance Nano Pro-Tech™. Synergiczne połączenie lepszego bieżnika i efektywniejszej mieszanki przekłada się na najwyższe przyleganie w punkcie styku, rozszerzając przyczepność na mokrej nawierzchni.
*W porównaniu z czterema konkurencyjnymi oponami z tego samego segmentu: Michelin Primacy 3, Continental Premium Contact 5, Goodyear Efficient Grip Performance, Pirelli Cinturato P7. Test przeprowadzony przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone na torze ATP Papenburg między kwietniem a lipcem 2017 r. Na oponach 205/55 R16 91V. Opony zakupione na rynku europejskim poprzez TÜV SÜD. Samochód testowy: VW Golf 7. Raport nr 713112819
źródło: https://www.bridgestone.pl