Jedziesz dłużej na jednym ładowaniu, a wszyscy wkoło są zadowoleni z mniejszej emisji spalin. Do kompaktowych samochodów elektrycznych. Pierwsza opona do samochodów elektrycznych.
Niższe opory toczenia to dłuższe przebiegi.
Opona Conti.eContact ma w pełni nową konstrukcję, dzięki temu zagwarantuje niskie opory toczenia a tym samym dłuższe przebiegi.
perfekcyjna wydajność hamowania i niska emisja hałasu.
efektem zmiany konstrukcji jest nie tylko ograniczenie hałasutakże skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni.
Aerodynamiczna kompozycja ściany bocznej o strukturze piłki golfowej.
Gładka i aerodynamiczna kompozycja ściany bocznej stanowczo wpływa na ograniczenie zużycia paliwa.
Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o słusznych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa.
Zredukowane opory toczenia pozwalają uzyskać dłuższe przebiegi.
Renault Twizzy to pierwszy samochód wyekwipowany w opony Conti.eContact w 2011 roku. Posiada je także nowy Volkswagen eGolf.