Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
znakomite osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się bardzo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.
rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest również wyjątkowo trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx niezwykle prawidłowo zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika prędko odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
jednostajne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, ulepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka poprawia zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.zalety pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.