• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R20
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 106
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • perfekcyjna przyczepność na suchej nawierzchni

  • staranne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni

  • Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ podczas szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co udoskonala jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



starannE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA parametry NAWIERZCHNI

technika Dunlop Touch Technology łączy kilka progresywnych funkcji, które staranne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co ulepsza staranność prowadzenia oraz liczba informacji przekazywanych poprzez oponę do kierowcy.



wspaniałA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technologii

Opona Sport Maxx GT akcentuje się nieprzeciętną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy używanej w oponach wyścigowych, co radykalnie udoskonala przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie; wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.atuty widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.zalety znakomita stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo dobrą przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w rezultacie świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie