• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 91
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Efektywność paliwowa: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • idealnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • doskonała do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i skuteczności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy obszernych szybkościach
  • budowa zapewniająca oszczędność paliwa

idealna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje doskonałą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy wielkich prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z dużymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, aktywnej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.mocne strony nadzwyczajna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas dynamicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z pokaźnej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty wspaniała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie