• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 97
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 67 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Dunlop Sport Maxx RT zalety:
  • genialnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • wspaniała do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
  • nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy obszernych szybkościach
  • budowa gwarantująca oszczędność paliwa

znakomita przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy obszernych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z obfitymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.zalety rewelacyjna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas energicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej szybkości.mocne strony Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie