• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: Y
  • Indeks nośności: 91
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
technika DuPont™ Kevlar® zagwarantuje wspaniałą staranność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar®

  • wspaniałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • perfekcyjna przyczepność i skuteczność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice

W oponie SP Sport Maxx TT użyto technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta szczególnie wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa precyzyjność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zapewnia doskonałe czucie nawierzchni drogi.



idealnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, polepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, choćby przy obfitych prędkościach. Sztywne klocki barku zwiększają stabilność podczas zakręcania.



nadzwyczajnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

wyjątkowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika ponadto powiększa przyczepność, ulepszając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.atuty wyśmienita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM rozmaitYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być bardzo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Zróżnicowane typy lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie; wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie; wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują optymalną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w konsekwencji nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie