przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o nieprzeciętnych osiągach na suchej nawierzchni
- doskonała przyczepność na suchej drodze
- skuteczne pokonywanie zakrętów nawet przy dużych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej szybkości
nieprzeciętnA STABILNOŚĆ PRZY pokaźnyCH prędkośCIACH
Specjalna kompozycja opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co gwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi nawet podczas szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia pomiędzy oponą a nawierzchnią drogi zapewnia świetną przyczepność na suchej szosie.
arcytrudnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obfityCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki powiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i odporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność choćby przy niezwykle pokaźnych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, natchnione kompozycjami wsporczymi występującymi w naturze, powiększają sztywność opony bez wykorzystywania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest sztywna i lekka, co przekłada się na prędkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niż gumy o typowym składzie, zwiększając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co poprawia przyczepność i gwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA powłoka Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje genialną stabilność, choćby w sytuacji nad wyraz dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop zwiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej starannie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu