• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 87
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Dunlop Sport Maxx RT mocne strony:
  • nieprzeciętnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • wspaniała do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna dynamiczna jazda dzięki przyczepności i wydajności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy dużych prędkościach
  • konstrukcja zapewniająca oszczędność paliwa

genialna przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia perfekcyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy sporych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z wielkimi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co ogranicza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro udoskonala ogólną przyczepność.atuty świetna przyczepność i wydajność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas dynamicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać stosowny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej szybkości.mocne strony Krótsza droga hamowania, wyjątkowo przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.atuty genialna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie