technika DuPont™ Kevlar® zagwarantuje świetną dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar®
- wyśmienite prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- znakomita przyczepność i wydajność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice
W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technikę DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta nad wyraz wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa precyzyjność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zagwarantuje nieprzeciętne czucie nawierzchni drogi.
nieprzeciętnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
budowa bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, poprawiając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy pokaźnych prędkościach. Nieelastyczne klocki barku zwiększają stabilność w trakcie zakręcania.
idealnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika w dodatku rozszerza przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety znakomita stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest szczególnie wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM najróżniejszYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być niezwykle przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle korzystną przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony idealne hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Udoskonalone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując na skutek czego idealną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety nadzwyczajna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu