• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks prędkości: W
  • Indeks nośności: 103
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Efektywność paliwowa: B
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
technologia DuPont™ Kevlar® zagwarantuje rewelacyjną dokładność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.





  • Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar®

  • perfekcyjne prowadzenie i pokonywanie zakrętów

  • znakomita przyczepność i efektywność hamowania





PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technologii

W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technikę DuPont™ Kevlar®, która proponuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta nad wyraz wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa skrupulatność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zapewnia idealne czucie nawierzchni drogi.



rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW

budowa bieżnika opony Sport Maxx TT sprawia rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, ulepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy wielkich szybkościach. Sztywne klocki barku zwiększają stabilność podczas zakręcania.



wyśmienitA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE

unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika ponadto rozszerza przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



SYSTEM najróżniejszYCH LAMELEK

Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Najróżniejsze warianty lameli użytkowane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje szczególnie korzystną przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie; obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



KEVLAR® W STOPCE OPONY

Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują słuszną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, zapewniając w rezultacie wyśmienitą przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty rewelacyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



źródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony letnie