Kinergy Eco² to zoptymalizowana pod kątem oporu toczenia opona letnia, która znakomicie pasuje do niewielkich i przeciętnej wielkości samochodów. Poprzez dalszy rozwój poprzedniego modelu, który już wielokrotnie uzyskiwał korzystne wyniki w testach, realne było wydłużenie maksymalnego przebiegu i wyciszenie opony, z utrzymaniem porządnych wyników zachowanie opony na mokrych i suchych nawierzchniach.
cechy Wzór bieżnika wielkie boki bieżnika
spore boki bieżnika zintegrowane z wewnętrzną stroną bieżnika perfekcyjną oporność na akwaplaning.
Asymetryczny wzór
powiększona sztywność zewnętrznej partii bieżnika, gwarantująca udoskonalone parametry jezdne.
Nowa mieszanka bieżnika
Nowa mieszanka ulepsza drogę hamowania na mokrej nawierzchni i zużycie bez konieczności rezygnacji z innych cechy opony. Starannie rzecz biorąc, niepodatność na zużycie jest pokaźniejsza dzięki zoptymalizowanej gęstości sieciowania cząsteczek. Zaawansowana technika mieszania z wysoko obciążonym wypełniaczem i funkcjonalizowanym polimerem o wysokiej masie cząsteczkowej poprawia równocześnie cechy na mokrej nawierzchni i zużycia.
spory, prosty 3-kanałowy rowek
trafna szerokość i ustawienie 3-kanałowych rowków doskonałe osiągi na mokrych nawierzchniach. Pokaźne, zewnętrzne rowki pozwalają na maksymalne odprowadzanie wody i wspierają trakcję na mokrym podłożu.
technologia turbiny wodnej
Zoptymalizowany drenaż w kierunku podłużnym i bocznym.
Zoptymalizowana sekwencja poziomów
skrupulatnie zaprojektowane wymiary bloków ograniczają hałas generowany poprzez oponę.
Silikonowa mieszanka o wysokiej przyczepności
Poprawiona trakcja na suchej/mokrej nawierzchni oraz niższe opory toczenia.
Bezszwowa, pełna warstwa nylonowa opasania
znakomita odporność bieżnika.
obfite stalowe opasanie
zwiększa szerokość powierzchni stycznej, udoskonalone parametry na suchej nawierzchni.
jednostajna poliestrowa struktura osnowy
rozszerza sztywność ścianki bocznej i jej odporność, zachowując komfort użytkowania.
Wysoki poziom sztywności wypełnienia stopki
Lepsze parametry jezdne i sterowność.
konkretny drut o pojedynczym splocie
udoskonalona jednolitość i dostosowanie opony.