DATA PRODUKCJI OPON podanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "dane technicznE"Michelin AGILIS+- to letnia opona klasy premium dedykowana do aut dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 2,8T.
Następca modelu Agillis pozwala zapewnić kierowcom maksymalne biezpieczeństwo w najistotniej wymagających warunkach. Ulepszona przyczepność na mokrych nawierzchniach ( krótsza o 2m droga hamowania ).nowoczesna mieszanka gumyMieszanka gumowa wykorzystana przy produkcji opony Michelin Agilis+ z dodatkiem krzemionki zwiększa istotnie bezpieczeństwo podróżowania poprzez znacznie udoskonaloną przyczepność i krótszą drogę hamowania.
Srawia to, że prowadzenie auta jest pewne, zrównoważone i dużo bezpieczniejsze w kontraście do pozostałych modeli opon.Niższe opory toczeniaInnowacyjna rzeźba i budowa bieźnika pokaźnie wpływa na zmniejszenie oporów toczenia, przynosząc kierowcy niemało korzyści, takich jak dużo przyjemniejsza i cichsza podróż.
Główną zaletą tej konstrukcji jest oszczędność do 150 litrów paliwa w porównaniu do poprzedniej generacji modelu na dystansie 70 000 km ( testy oporów toczenia przeprowadzone przez TÜV SÜD w 2012 roku na oponach 195/65 R16C w pojeździe z silnikiem diesla ).Tarczki chroniące prze otarciami.Model Michelin Agilis+ pozostał opracowany na mieszance gumowej użytkowanej do produkcji opon autobusowych.
gwarantuje to istotną i zauważalną udoskonalenie odporności na otarcia opony, którą zapewnia 8 tarcz ochronnych, gwarantując przy tym stosowną ochromę boku w każdych warunkach używania.Producent: MichelinMichelin obecny jest w Polsce od 1994 r., kiedy to w Warszawie została założona pierwsza filia Grupy Michelin w Centralnej i Wschodniej Europie.
W grudniu 1995 roku Grupa Michelin, kupuje zestaw większościowy akcji olsztyńskiej fabryki, stając się partnerem strategicznym i inwestorem na wielką skalę. Fabryka zmienia oblicze: pojawiają się kolejne inwestycje, nowe maszyny i urządzenia, nowe technologie i produkty, obowiązuje prekursorskie podejście do klienta i spraw jakości.
Rusza produkcja ciężarowych opon całostalowych (1996), a w 1998 roku następuje otwarcie Zakładu Form. W 2000 roku w Warszawie zostaje otwarte Centrum Szkoleniowe dla dilerów. W 2001 roku olsztyńska fabryka inicjuje produkcję opon osobowych i ciężarowych pod marką Michelin.
W otwartej w roku 2004 hali kordów wytwarza się kord impregnowany, który znajduje zastosowanie w technice C3M - to już najwyższa półka! W styczniu 2005 roku fabryka w Olsztynie i Dyrekcja Handlowa Michelin Polska w Warszawie łączą się w jedną firmę: Michelin Polska S.A.
Powstają nowe inwestycje: Centrum Logistyczne, nowy Zakład Opon Osobowych i Dostawczych, a także Zakład Półfabrykatów....