Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co polepsza wydajność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni.
Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody.
Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej powiększają sztywność opon.
Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.