Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii. Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają produktywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni. Kompozycja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz właściwości jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany poprzez boczne rowki. Użycie idealnej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków istotnie zmniejsza opór toczenia, a także zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu specyficznej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha”, która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.