Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co ulepsza produktywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona stosownie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i efektywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.