Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co udoskonala efektywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i wydajne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.