Współczynnik porowatości wewnątrz i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co polepsza produktywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w kontraście do tradycyjnego projektu opony. Może to zwiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków. W sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.