perfekcyjna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- rewelacyjna przyczepność na suchej nawierzchni
- staranne prowadzenie i reagowanie na właściwości nawierzchni
- Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój zarys przy wysokich szybkościach, co polepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technika Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które skrupulatne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co udoskonala precyzyjność prowadzenia i ilość danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
genialnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice
Opona Sport Maxx GT eksponuje się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i produktywność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty wspaniałe hamowanie i przyspieszanie; perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo dobrą przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie; znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie rewelacyjne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka oporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony wspaniała przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu