technologia DuPont™ Kevlar® gwarantuje idealną precyzyjność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
- idealne prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- idealna przyczepność i sprawność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technologii
W oponie SP Sport Maxx TT zaimplementowano technikę DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta niezwykle wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co powiększa staranność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zagwarantuje znakomite czucie nawierzchni drogi.
rewelacyjnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, choćby przy dużych prędkościach. Sztywne klocki barku powiększają stabilność w trakcie zakręcania.
nadzwyczajnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
nieszablonowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zagwarantuje niedoścignioną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika na dodatek powiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest wyjątkowo oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM różnYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być bardzo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Przeróżne typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, dopasowane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie; spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują optymalną sztywność w wysokich temperaturach. Udoskonalone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty nieprzeciętna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu