od 627,92 PLN
oszczędzasz do 6%
Pirelli P Zero 275/45R20 110Y opona letnia SUV
etykieta; ( B, A, 1), 69dB )
Homologacja Porsche; (NO)
DOT(2019)
Pirelli P Zero - opona klasy premium dla wymagających
Opona o ultra-wysokich osiągach, perfekcyjnie łącząca najwyższe osiągi z komfortem jazdy. Możliwe kompozycje to opony P Zero Rosso Direzionale (na osi przedniej) oraz P Zero Rosso Asimmetrico (na osi tylnej albo na obu osiach).. Zaprojektowane z myślą o nowoczesnych, sportowych pojazdach luksusowych, wyposażonych w elektroniczne systemy kontroli trakcji, stabilizacji toru jazdy. Rosso po włosku znaczy „czerwień", więc nawiązanie do sportu samochodowego jest oczywiste, a opony te są najmocniej nieprzeciętną propozycją dla najszybszych sportowych samochodów świata.. Kierunkowa i asymetryczna: dwie różnorodne opony, przeróżne wzory bieżnika, zaprojektowane żeby pracować razem, by dostarczać najwyższe możliwe osiągi.
Pirelli P Zero - opona sz ybsza niżeli Twoje myśli
Kolejny kamień milowy w rozwoju gamy opon marki Pirelli - P ZERO™ została wybrana jako oryginalne wyposażenie do najszczególniej zorientowanych na produktywność i maksymalną moc pojazdów na rynku.
Opona cechuje się asymetryczną rzeźbą bieżnika i stanowi wzorzec dla segmentu ultra skutecznych pojazdów. Ten model został opracowany z myślą o samochodach najwyższej klasy z silnikami wielkiej mocy lecz może być stosowany także w pojazdach przeciętnej klasy o mocnym silniku.
wydajność;Trzy potężne centralne żebra
powiększona sztywność wzoru i zoptymalizowana i stała powierzchnia styku z nawierzchnią
Lepsza przyczepność, a także hamowanie przy wielkiej prędkości.
Bark zewnętrzny z sporymi niesprężystymi blokami
większa sztywność boczna, a także reakcja na kierowanie
Lepsze sportowe prowadzenie
Trzy obfite wzdłużne nacięcia
szybkie likwidowanie wody
powiększony poziom bezpieczeństwa i kontroli nad pojazdem we wszelkich sytuacjach zagrażających aquaplaningiem
Wzór bieżnika w kształcie litery S
budowa bez dużych zmian kształtu i rozkładu docisku do nawierzchni
Bezpieczeństwo w warunkach nagłego hamowania, na prostej oraz na zakrętach
postępowa technologia asymetrycznego konturu
Zoptymalizowana powierzchnia styku z nawierzchnią przy obszernej szybkości
Równomierne zużycie bieżnika