Continental WinterContact TS860 to opona zimowa klasy premium zaprojektowana do samochodów kompaktowych i klasy przeciętnej. Następca wielokrotnie nagradzanego w testach ogumienia modelu WinterContact TS850, Opona jest oznaczona symbolem 3PMSF ("Three Peak Mountain Snow Flake"), który potwierdza jej atrybuty zimowe. Jest to najświeższa sugestia w gamie opon Continental.
Continental WinterContact TS860 to bezkompromisowe rozwiązanie dla kierowców ceniących jakość z najwyższej półki.
technika Cool Chili™ zagwarantuje najwyższą sprawność hamowania w każdych zimowych warunkach.Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która gwarantuje świetną przyczepność i tym samym znacznie produktywność hamowania. Dzięki żywicom poprawiającym zimowe i elastycznej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje rozciągliwość przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.
Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni.Nowy, skomplikowany układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieprzerwanie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, poprawiając sprawność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ eliminuje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy skuteczność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Konsekwencją jest świetna produktywność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.
technologia Snow Curve⁺ udoskonala bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach.Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, ale także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technologia SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób lepszą ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.