Zimowa opona gwarantująca perfekcyjne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu ulepszona sterowność technologia 3D BIS® opracowana poprzez markę Goodyear polepsza prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem lub błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany kształt opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, lepszą kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w zarysie litery V UltraGrip 8 dobrze zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej skutecznego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technice 3D-BIS® opracowanej przez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika gwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim efektem osiąganym przez zimowe opony innych producentów.* Wysoka odporność na aquaplaning Opona UltraGrip 8 ogranicza ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem lub błotem pośniegowym.
Dwa warianty rowków w kształcie litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — dobrą kontrolę prowadzenia podczas deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% ulepszoną opornością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy stworzone przez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 niezwykle dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku gwarantuje potężne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Na dodatek jest wytrzymała na ścieranie, dzięki temu opona posłuży przez mnóstwo sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona poprzez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy wytworzone przez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii, a także lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609