• Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 82
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: C
udoskonalone cechy na mokrej i suchej nawierzchni dla aut miejskich





  • Krótsza droga hamowania na mokrych nawierzchniach

  • Lepsza trakcja na mokrych drogach

  • Poprawiona przyczepność i hamowanie na suchej drodze





PODWÓJNE, znaczne ROWKI OBWODOWE

Podwójne, znaczne rowki obwodowe pomagają w udoskonalonym absorbowaniu wody z powierzchni drogi



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI

duża ilość krawędzi bieżnika zagwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność i krótszą drogę hamowania



KRÓTSZA DROGA HAMOWANIA NA MOKREJ NAWIERZCHNI

Lepsze przyleganie opony do mokrej nawierzchni dzięki nowej, zaokrąglonej konstrukcji\\



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty widocznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest szczególnie oporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



żródło:https://www.dunlop.eu

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony zimowe