Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym konkretnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z konkretnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony.
Dlatego Goodyear wyjątkowo potężnie postarał się, żeby nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. W całości nowa budowa połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę szczególnie stabilną, a równocześnie niesamowicie przyczepną nawet w szczególnie niskich temperaturach i na konkretnie zaśnieżonych drogach.
duża w tym także zasługa technologii Snow Protect, która obejmuje powiększoną ilość lameli i dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, że zima to nie tylko śnieżyce, lecz także wszechobecna woda i błoto pośniegowe.
Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear też sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, aby wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co powiększa przyczepność, efektywność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu.
Oprócz świetnych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 proponuje także nad wyraz wysoki komfort jazdy i ekonomie. Kształt opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia.
W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, lecz także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza nawet o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku.
Mamy więc na pewno do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, komfortową, trwałą i dającą przyjemność z jazdy nawet w niesprzyjających warunkach.