Zimowa opona zapewniająca perfekcyjne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu wyjątkowo dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu lepsza sterowność technika 3D BIS® opracowana poprzez markę Goodyear udoskonala prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem albo błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony rozszerza powierzchnię jej styku z podłożem, ulepszoną kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w zarysie litery V UltraGrip 8 korzystnie zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej wydajnego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technologii 3D-BIS® opracowanej przez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika gwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim skutkiem osiąganym poprzez zimowe opony innych producentów.* Wysoka wytrzymałość na aquaplaning Opona UltraGrip 8 ogranicza ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym.
Dwa rodzaje rowków w zarysie litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — prawidłową kontrolę prowadzenia w trakcie deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% ulepszoną wytrzymałością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy stworzone poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii i lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku zapewnia potężne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Dodatkowo jest niepodatna na ścieranie, dzięki czemu opona posłuży poprzez niemało sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona przez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy produkowane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609