Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym konkretnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z konkretnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony. Dlatego Goodyear nad wyraz konkretnie postarał się, by nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. W całości nowa budowa połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę bardzo stabilną, a równocześnie niesamowicie przyczepną choćby w bardzo niskich temperaturach i na solidnie zaśnieżonych drogach. Znaczna w tym także zasługa technologii Snow Protect, która obejmuje zwiększoną liczba lameli oraz dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, iż zima to nie tylko śnieżyce, lecz także wszechobecna woda i błoto pośniegowe. Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear też sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, żeby wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co rozszerza przyczepność, wydajność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu. Oprócz perfekcyjnych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 proponuje także niezwykle wysoki komfort jazdy i ekonomie. Kształt opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia. W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, ale także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza choćby o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku. Mamy więc z pewnością do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, wygodną, trwałą i dającą przyjemność z jazdy nawet w niesprzyjających warunkach.