Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym potężnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z solidnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony. Dlatego Goodyear szczególnie potężnie postarał się, by nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. Całkowicie nowa budowa połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę niezwykle jednostajną, a jednocześnie niesamowicie przyczepną choćby w wyjątkowo niskich temperaturach i na potężnie zaśnieżonych drogach. Wielka w tym także zasługa technice Snow Protect, która obejmuje rozszerzoną ilość lameli, a także dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, że zima to nie tylko śnieżyce, ale także wszechobecna woda i błoto pośniegowe. Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear też sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, żeby wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co powiększa przyczepność, sprawność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu. Oprócz wyśmienitych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 oferuje także nad wyraz wysoki komfort jazdy i ekonomie. Kształt opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a kształt samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia. W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, ale także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza choćby o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku. Mamy więc z całą pewnością do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, komfortową, trwałą i dającą przyjemność z jazdy nawet w niesprzyjających warunkach.