Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym konkretnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z solidnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony. Dlatego Goodyear bardzo solidnie postarał się, żeby nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. Całkowicie nowa kompozycja połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę szczególnie stabilną, a równocześnie niesamowicie przyczepną nawet w wyjątkowo niskich temperaturach i na konkretnie zaśnieżonych drogach. Obszerna w tym także zasługa technologii Snow Protect, która obejmuje rozszerzoną ilość lameli i dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, że zima to nie tylko śnieżyce, ale także wszechobecna woda i błoto pośniegowe. Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear także sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, by wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co powiększa przyczepność, wydajność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu. Oprócz wspaniałych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 oferuje także niezwykle wysoki komfort jazdy i ekonomie. Zarys opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia. W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, lecz także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza nawet o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku. Mamy więc niewątpliwie do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, komfortową, trwałą i dającą przyjemność z jazdy choćby w niesprzyjających warunkach.