Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym potężnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z mocnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony.
Dlatego Goodyear niezwykle potężnie postarał się, by nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. W całości nowa budowa połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę nad wyraz stabilną, a równocześnie niesamowicie przyczepną choćby w nad wyraz niskich temperaturach i na mocno zaśnieżonych drogach.
wielka w tym także zasługa technice Snow Protect, która obejmuje zwiększoną ilość lameli, a także dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, iż zima to nie tylko śnieżyce, ale także wszechobecna woda i błoto pośniegowe.
Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear także sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, aby wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co rozszerza przyczepność, wydajność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu.
Oprócz świetnych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 oferuje także niezwykle wysoki komfort jazdy i ekonomie. Kształt opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia.
W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, lecz także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza choćby o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku.
Mamy więc bez dwóch zdań do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, komfortową, trwałą i dającą przyjemność z jazdy choćby w niesprzyjających warunkach.