Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym solidnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z konkretnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony.
Dlatego Goodyear niezwykle konkretnie postarał się, by nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. Całkowicie nowa kompozycja połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę bardzo jednostajną, a jednocześnie niesamowicie przyczepną choćby w niezwykle niskich temperaturach i na potężnie zaśnieżonych drogach.
szeroka w tym także zasługa technologii Snow Protect, która obejmuje powiększoną liczba lameli i dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, iż zima to nie tylko śnieżyce, ale także wszechobecna woda i błoto pośniegowe.
Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear także sobie radzi, a to za sprawą technice Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, by wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co zwiększa przyczepność, produktywność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu.
Oprócz wyśmienitych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 oferuje także bardzo wysoki komfort jazdy i ekonomie. Kształt opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia.
W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, lecz także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza choćby o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku.
Mamy więc niewątpliwie do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, wygodną, trwałą i dającą przyjemność z jazdy nawet w niesprzyjających warunkach.