Zimowa opona klasy premium Goodyear UltraGrip Performance to odpowiedź na ostatnie rynkowe trendy, czyli produkcję coraz cięższych i mocniejszych samochodów, w tym potężnych aut elektrycznych. Osiągi współczesnych samochodów z konkretnymi silnikami to nie lada wyzwanie dla zimowej opony.
Dlatego Goodyear wyjątkowo mocno postarał się, żeby nowa opona była w stanie sprostać każdemu zimowemu wyzwaniu. W całości nowa budowa połączona z nową mieszanką gumy tworzą oponę nad wyraz jednostajną, a jednocześnie niesamowicie przyczepną choćby w nad wyraz niskich temperaturach i na mocno zaśnieżonych drogach.
wielka w tym także zasługa technice Snow Protect, która obejmuje powiększoną ilość lameli oraz dłuższe rowki na krawędzi barkowej, które wraz z nową rzeźbą bieżnika tworzą "pazury śnieżne". Wiadomo jednak, że zima to nie tylko śnieżyce, lecz także wszechobecna woda i błoto pośniegowe.
Z takimi warunkami nowa opona zimowa Goodyear również sobie radzi, a to za sprawą technologii Wet Braking+. W jej ramach bieżnik został ukształtowany w taki sposób, żeby wodę odprowadzać na boki, a nie przed oponę, co powiększa przyczepność, produktywność hamowania, a do tego minimalizuje ryzyko wystąpienia aquaplanningu.
Oprócz perfekcyjnych osiągów, Goodyear UltraGrip Performance 3 oferuje także bardzo wysoki komfort jazdy i ekonomie. Zarys opony został zoptymalizowany pod kątem aerodynamicznym, a zarys samego bieżnika pod kątem zmniejszenia o 3% oporów toczenia.
W polączeniu z 10% redukcji wagi, można oczekiwać nie tylko lżejszego prowadzenia, ale także obniżenia zużycia paliwa. Przy tym Goodyear UltraGrip Performance 3 jest cichsza choćby o 2 dB względem poprzedniego modelu, co czyni z niej jedną z najcichszych opon zimowych na rynku.
Mamy więc z całą pewnością do czynienia z oponą kompletną - bezpieczną, wygodną, trwałą i dającą przyjemność z jazdy choćby w niesprzyjających warunkach.