• Producent: Nankang
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 155
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R13
  • Indeks nośności: 73
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy

Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona jeszcze poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.

Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka poprawia odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.

Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.

Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, lecz także dodatkową trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.

Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o wielkich rowkach, w dodatku ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu oraz zwiększają sprawność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.

technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i sprawność opon na zakrętach.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony zimowe