• Producent: Nankang
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 80
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 96
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy

Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona również poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.

Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka udoskonala odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.

Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.

Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, lecz także dodatkową trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony ulepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.

Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o wielkich rowkach, na dodatek udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu oraz rozszerzają wydajność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.

technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i wydajność opon na zakrętach.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony zimowe