od 281,86 PLN
oszczędzasz do 13%
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Charakteryzuje się ona ponadto poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka polepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, ale także dopełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony ulepszają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o wielkich rowkach, na dodatek udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu oraz powiększają efektywność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i skuteczność opon na zakrętach.