• Producent: Nankang
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy

Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Cechuje się ona na dodatek poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.

Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka udoskonala odprowadzanie wody i zwiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.

Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka powiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.

Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.

Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obszernych rowkach, dodatkowo udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu i powiększają wydajność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.

technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i sprawność opon na zakrętach.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Opony zimowe