od 409,73 PLN
oszczędzasz do 7%
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona też poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w kształcie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, ale także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony polepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o dużych rowkach, dodatkowo ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu, a także powiększają efektywność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i wydajność opon na zakrętach.