od 338,89 PLN
oszczędzasz do 16%
Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona na dodatek poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) ogranicza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w kształcie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, ale także dopełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, na dodatek polepszają przyczepność na lodzie i śniegu i powiększają produktywność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i efektywność opon na zakrętach.