• Producent: {Nivea}
  • Kategoria: Płyny micelarne
  • Pojemność: 125 ml
początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Standardowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy. Swe charakterystyczne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i innowacyjnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona. Dziś Nivea jest bronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, pozostał sukcesywnie rozszerzony o dodatkowe produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała i o kosmetyki do makijażu. Natomiast miejsce klasycznego kremu zajęły postępowe produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" linia. Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie aromatów firmowych. Jako charakterystyczny dominujący aromat produktów Nivea została wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem syntetycznym. Ta standardowa delikatna, świeża woń poza tym osiągalnie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była poprzez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze lubiane i z ochotą kupowane. Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z linii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu firmy i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa. Po odniesieniu ogromnego sukcesu pozostała ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, dedykowana dla obu płci. Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych towarów Nivea flakon perfum otrzymał bardzo prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Ponadto kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana standardowemu dla firmy wizerunkowi o wyłącznie dwóch barwach granatowej i białej.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Płyny micelarne