Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technikami cyfrowymi, które będą miały widoczne znaczenie dla cyklu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, przedstawiająca dorobek naukowy pracowników zróżnicowanych polskich uczelni i przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone pozostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: progresywne technologie w marketingu, innowacyjne koncepcje zarządzania marketingowego, innowacyjne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, a także dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. Prof. Nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. Prof. Nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Podtytuł: nowoczesne koncepcje i wyzwania
ISBN: 9788301202248
Kod paskowy: 9788301202248
Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.434
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka