Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D świetnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.
rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technikę Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednorodny obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Doskonała przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, zapewniając świetną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na udoskonalenie przyczepności wpływa dodatkowo równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Odporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie rozszerzając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Rozmaite typy lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.