Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony: konstrukcja oszczędzająca paliwo nieprzeciętne zachowanie na zimowych drogach Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni nadzwyczajne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych idealne zachowanie na zimowych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu i lodzie. Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie. Budowa oszczędzająca paliwo. Wyśmienite zachowanie na zimowych drogach SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca doskonałe prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach.
Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.Lepsza trakcja na śniegu i lodzie wyjątkowa kompozycja bieżnika oraz obfita liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, ulepsza zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach.
Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika rozszerzają przyczepność w trakcie przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie W oponie SP Winter Sport 4D zaimplementowano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu.
Mieszanka o bardzo wysokiej przyczepności zapewnia krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.kompozycja oszczędzająca paliwo Dzięki lekkiej konstrukcji i zaimplementowanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 w trakcie jazdy.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest prędko odprowadzana spod powierzchni opony, obniżając ryzyko aquaplaningu.mocne strony Niższe ryzyko aquaplaningu System lameli 4D.
W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na mnóstwo klocków, co rozszerza siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli zagwarantuje genialną przyczepność poprzeczną na śniegu.atuty wyśmienite prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.