Dunlop SP Winter Response 2 atuty: genialna przyczepność w zakrętach Niskie opory toczenia znakomite prowadzenie na mokrej nawierzchni Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszelkich sytuacjach podczas jazdy podczas zimy.
Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, lepszą kontrolę, a także udoskonalone wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.Opona zimowa, która pokazuje dwa typy lameli, które współpracują żeby zapewnić lepszą stabilność, trakcję i kontrolę.
Wypustki na barkach opony zapewniają ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego we wnętrzu wskaźnika rozszerza trakcję oraz oporność na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach.
Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S” zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning. System różnych lamelek.
Pogoda zimą może być nad wyraz różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Przeróżne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.