Dunlop SP Winter Response 2 zalety: perfekcyjna przyczepność w zakrętach Niskie opory toczenia wyśmienite prowadzenie na mokrej nawierzchni Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach w trakcie jazdy w trakcie zimy.
Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, udoskonaloną kontrolę, a także ulepszone wartości reakcji w trakcie jazdy zimą w każdych warunkach.Opona zimowa, która pokazuje dwa rodzaje lameli, które współpracują aby zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję oraz kontrolę.
Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania w trakcie gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego w środku wskaźnika rozszerza trakcję i wytrzymałość na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach.
Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S” zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty świetne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty nieprzeciętna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning. System najróżniejszych lamelek.
Pogoda zimą może być szczególnie przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite warianty lameli użytkowane w oponach Dunlop, dopasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.