Zimowa opona zapewniająca genialne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu lepsza sterowność technika 3D BIS® opracowana poprzez markę Goodyear ulepsza prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem lub błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, ulepszoną kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w profilu litery V UltraGrip 8 poprawnie zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej efektywnego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technice 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika zapewnia odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim skutkiem osiąganym poprzez zimowe opony innych producentów.* Wysoka wytrzymałość na aquaplaning Opona UltraGrip 8 zniża ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym.
Dwa typy rowków w kształcie litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — korzystną kontrolę prowadzenia w trakcie deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% ulepszoną wytrzymałością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy stworzone przez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 wyjątkowo dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku zapewnia solidne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Dodatkowo jest wytrzymała na ścieranie, dzięki czemu opona posłuży przez mnóstwo sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona przez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy wytwarzane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii i lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609