od 447,69 PLN
oszczędzasz do 16%
Dunlop SP Winter Response 2 zalety: wyśmienita przyczepność w zakrętach Niskie opory toczenia wspaniałe prowadzenie na mokrej nawierzchni Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszelkich sytuacjach w trakcie jazdy podczas zimy.
Model SP Winter Response jest oponą zimową, która proponuje przyczepność, ulepszoną kontrolę oraz udoskonalone wartości reakcji podczas jazdy zimą w każdych warunkach.Opona zimowa, która demonstruje dwa rodzaje lameli, które współpracują by zapewnić lepszą stabilność, trakcję oraz kontrolę.
Wypustki na barkach opony zapewniają ciąg trakcji i hamowania w trakcie gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego wewnątrz wskaźnika powiększa trakcję oraz wytrzymałość na ześlizgiwanie się podczas jazdy w zimowych warunkach.
Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S” zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.mocne strony doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning. System różnych lamelek.
Pogoda zimą może być niezwykle różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Różnorodne rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.zalety wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.