Dunlop SP Winter Response 2 zalety: nieprzeciętna przyczepność w zakrętach Niskie opory toczenia nieprzeciętne prowadzenie na mokrej nawierzchni Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach w trakcie jazdy w trakcie zimy.
Model SP Winter Response jest oponą zimową, która proponuje przyczepność, lepszą kontrolę oraz ulepszone wartości reakcji podczas jazdy zimą w każdych warunkach.Opona zimowa, która ukazuje dwa rodzaje lameli, które współpracują aby zapewnić lepszą stabilność, trakcję oraz kontrolę.
Wypustki na barkach opony zapewniają ciąg trakcji i hamowania w trakcie gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego w środku wskaźnika zwiększa trakcję oraz odporność na ześlizgiwanie się podczas jazdy w zimowych warunkach.
Opona zimowa została oznaczona symbolami „M+S” zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia.
Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.atuty doskonała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy.
Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza wytrzymałość na aquaplaning. System zróżnicowanych lamelek.
Pogoda zimą może być wyjątkowo różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Przeróżne warianty lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, przypasowane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i progresywne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.