Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą stwarzamy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 gwarantują przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki temu rewelacyjnie spisuje się jednocześnie podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Niesprężyste żebro barkowe szerokie i niesprężyste zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
nieprzeciętna przyczepność i wysoka solidność opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% ulepszone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki rozszerzeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono efektywność odprowadzania wody, co podniosło efektywność opon w trakcie jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, żeby zapewnić perfekcyjną przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni i zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa nowoczesna technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest wytworzona na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu gwarantuje jednostajny tor jazdy i wyśmienicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona solidność opasania. Opasanie z mocnego drutu stalowego potężne opasanie, które świetnie pochłania energię uderzeń, zwiększa solidność opony i udoskonala komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze zwiększa twardość opony. Potężna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi nawet nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system kontrolujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy optymalnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.