• Producent: EPROPULSION
  • Kategoria: Pozostałe żeglarstwo

prezentujemy Spirit 1.0 EVO + rumpel
Spirit 1.0 EVO to najistotniej nowoczesny przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3HP, wyprodukowany dla łodzi wędkarskich, żaglówek i pontonów.

posiada dużą zintegrowaną baterię litową 1276Wh dla wielkiego zasięgu. Jest zwinny, lekki i zagwarantuje czystą moc wspomaganą hydrogeneratorem.

cena mieści kompletny zestaw: Silnik, Rumpel, Akumulator, Ładowarka sieciowa (230V), Zrywki, instrukcje obsługi

Silniki Epropulsion Spirit 1.0 EVO jest jednym z najpopularniejszych silników sprzedawanym poprzez nas zarówno do pontonów, dinghy i minimalnych łodzi wędkarskich i żaglowych. Silniki te używane są zarówno na jeziorach objętych zakazem stosowania silników spalinowych jak i na morzu. Dostarczaliśmy silniki klientom wykorzystaniającym je na wodach Chorwacji, Grecji, Włoch, Malty i na Wyspach Kanaryjskich i Karaibach.

stanowczo dużo radości daje żeglarzom, których silniki niejednokrotnie są holowane za jachtem. W takim wypadku funkcja hydrogeneracji uzupełnia zużytą poprzez silnik energię, pozwalając cieszyć się dłuższym użytkowaniem baterii.

Silniki dzięki bezusterkowej konstrukcji i wyjątkowo wysokiej jakości wykonania nie przysparzają użytkownikom problemów, nie mamy na dodatek zgłoszeń reklamacyjnych, a najmłodszy silnik, który trafił do naszego serwisu był silnikiem poprzedniej generacji i miał siedem lat. Wówczas problemem okazała się... Słaba bateria!

Polecamy istotnie jako najlepszy silnik elektryczny do pontonu.

Spirit 1.0 EVO to najistotniej nowoczesny elektryczny przenośny silnik zaburtowy o wiodącej w branży sprawności, bezusterkowości i niskim poziomie hałasu.

Spirit 1.0 EVO to silnik, lecz i hydrogenerator wywarzający energię, kiedy żeglujesz.

Spirit 1.0 EVO odpowiada silnikowi benzynowemu o mocy 3 KM i zapewnia więcej aniżeli potrzebuje jednostka do 10 stóp, może na dodatek służyć jako silnik pomocniczy dla żaglowca do 1,5 tony

Spirit 1.0 EVO przesuwa granicę zasięgu dzięki wysokiej sprawności energetycznej, konstrukcji śruby i obszerności akumulatora.

Bateria Spirit spełnia kanon ochrony IP67 i działa w każdych warunkach. Jest lekka i kompaktowa,gromadzi mnóstwo energii, przy wadze 8,8 kg może się jeszcze wznosić na wodzie!

Spirit 1.0 to pierwszy w historii bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak bezusterkowa, iż możesz odpocząć i radować się czasem na wodzie!

Spirit 1.0 został zaprojektowany z myślą o przewożeniu. Jest kompaktowy, lekki i łatwy do przechowywania w naszych dedykowanych torbach do przechowywania, a instalowanie i demontaż jest wyjątkowo przystępny.

marka ePropulsion jest zaangażowana w dostarczanie naturalnych układów napędowych dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.

Żegluga przy użyciu silnika Spirit jest dziecinnie prosta i bezpieczna. Już sam montaż nie przysparza problemów ze względu na rozłączalną konstrukcję. Silnik waży ok. 9kg, a zakładana na nim bateria drugie tyle. Oryginalna kompozycja baterii pozwala podciągać się jej na wodzie, co daje daje pełen komfort przy instalacji silnika. Choćby upuszczenie baterii do wody nie wiąże się z jej utratą.
Zrywka elektromagnetyczna jest zabezpieczeniem na wypadek wypadnięcia za burtę lub innych zdarzeń, kiedy trzeba natychmiast wyłączyć napęd.
produktywność hydrogeneracji

* dane oparte o testy z zainstalowaną płytą antykawitacyjną.

informacje technologiczne:
Siła uciągu - 66lbs
Zasilanie - 48V DC
Moc silnika - 1000W
Porównanie uciągu do silnika spalinowego - 4HP
Max obroty śruby - 1200 RPM
Średnica śruby - 280mm
Biegi - Płynna regulacja (maximizer)
Bateria - Litowo-Polimerowa (LiPo) 1276 Wh
wymiary baterii - 416 mm x 275 mm x 202 mm
Waga baterii - 8.7 kg
Waga silnika - 11.3 kg
Sterowanie - Pozycja trymu / Kąt nachylenia (0°, 7°, 14°, 21°/75°)
Długość kolumny - Wersja XS: 525mm; Wersja S: 625mm; Wersja L: 750mm

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe żeglarstwo