Przedmiotem tej transakcji jest
Legitymacja pracownika samorządowego [Pu/Os-221u],Ustawa o barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej, a także o pieczęciach państwowych z 31 stycznia 1980 roku
Dz. U. Z 2019 r. Poz. 1509 z późn. Zm.oraz sposób jej opieczętowania, a starannie kto ją ma wystawić, urząd czy wójt i wzory pieczęci jakimi ma być ostemplowana określa uchwała danej jednostki samorządowej. Powyższa ustawa zostawia w tej dziedzinie dużą swobodę jednostkom samorządowym. Mogą one zatwierdzić gotowy wzór legitymacji, jak także ustalić własny. Powyższa ustawa daje uprawnienia pracownikom jednostek samorządowych do posługiwania się legitymacją z godłem RP.
Legitymacja jest asygnowana dla pracowników jednostek samorządowych oraz placówek podległych. Legitymacja jest ważna na okres 1 roku od daty jej wystawienia, ważność legitymacji można przedłużać przez kolejne 4 lata.
Jednostki uprawnione do wystawiania i zakupu to:
Legitymacja - druk ścisłego zarachowania
Legitymacje są ważnym dokumentem, potwierdzającym uprawnienia osoby posługującej się nią i w związku z tym podlegają ścisłym zasadom ich ewidencjonowania. Formularz legitymacja nie ma numeru seryjnego druku, gdyż nie jest to wymagane przez ustawodawcę. Druk staje się dokumentem dopiero po wypełnieniu, ostemplowaniu i nadaniu numeru ewidencyjnego. Format oraz zakres numeracji ustala wystawca. Numer ten musi być zarejestrowany w Rejestrze wydanych legitymacji, którego obowiązek prowadzenia spoczywa na każdej jednostce wydającej legitymacje służbowe. Zapraszam do zaznajomienia się ze stroną tego towaru.
Poniżej znajdą Państwo plik do pobrania w formacie PDF, który można wydrukować na drukarce